niedziela, 10 maja 2015

WITCH.

W końcu jakaś typowo tematyczna sesja, którą planowałyśmy z Justyną chyba od grudnia.
Ale w końcu udało się i jest! Jestem zadowolona z tej sesji w 100% tym bardziej, że odbiega ona troszkę tematem i klimatem od reszty moich zdjęć. (Chociaż czuć pewien niedosyt :P)
 Szczerze mówiąc od zawsze marzyła mi się sesja tego typu ^^ 
Jeżeli chodzi o samą 'modelkę' to idealnie wpasowała się w temat :)
Zresztą... oceńcie sami !

mod. Justyna Jastrzębska
fot. Katarzyna Kłap
sukienka/gorset. Paulina Hanus
kapelusze. Pani Beata Bek - 
za pożyczenie których serdecznie dziękujemy!

* * *






















4 komentarze:

  1. Podoba mi się! Uwielbiam takie klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim faworytem jest zdecydowanie 5, zdjęcie 6 jest ciekawe choć widziałam ten motyw u Oli Mędrali, całość fajna, ale mam niedosyt..
    za sam klimat u mnie punktujesz :D

    OdpowiedzUsuń